Į UAB „Kiwa Inspecta“ klientai kreipiasi ieškodami patikimo ir objektyvaus partnerio gamybai, statybai, saugai ir kokybei.
UAB „Kiwa Inspecta“ yra dalis „Kiwa Group“ kuri yra viena iš 20 pasaulio geriausių testavimo, tikrinimo ir sertifikavimo (angl. Testing, Inspection and Certification – TIC) įmonių, veikianti daugiau negu 40 šalių ir turinti daugiau nei 4500 darbuotojų.
„Turime aiškią viziją – teikti gamybos ir statybos įmonėms daug tarpusavyje susijusių, kokybe išsiskiriančių paslaugų. Tikriname įrenginių techninę būklę, sertifikuojame, teikiame techninio konsultavimo, laboratorijos ir mokymo paslaugas. UAB „Kiwa Inspecta“ paslaugomis naudojasi ne tik Lietuvos, bet ir užsienio pramonės įmonės“, – trumpai pristatė bendrovę jos generalinis direktorius Mantas Andriuškevičius.
„Sistema, sukurta remiantis logiškais kompanijų poreikiais“
Lietuvoje bendrovėje dirba 65 darbuotojai ir nemažą darbo laiko dalį jiems tenka praleisti kelyje lankant klientus, nes didžioji dalis tikrinimų atliekama statybų aikštelėje ar įmonės gamybos patalpose. Tad bendrovės automobilių ūkis tikrai nemenkas – net 45 transporto priemonės, kuriomis darbuotojai gali naudotis. Visi šie automobiliai nėra UAB „Kiwa Inspecta“ nuosavybė – bendrovė juos nuomoja. Jei kas dirba įmonėse su panašiu automobilių kiekiu, puikiausiai žino, kiek laiko užima jų naudojimo apskaita – nurodyti, kiek laiko/kilometrų jais važiuojama, kokiems klientams aptarnauti priskiriamos transporto išlaidos, skaičiuoti sunaudotą kurą bei planuoti automobilių techninius aptarnavimus.
Dalis šios apskaitos darbų tenka buhalterijai, nemaža dalimi reikia prisidėti ir darbuotojams – surašyti, kiek kilometrų automobiliu tą mėnesį nuvažiuota, prisiminti, kada ir kur važiuota.
„Įdiegti „Fleet Complete“ sprendimą pasiūlė bendrovė, iš kurios nuomojome automobilius. Tiksliau, pasiūlė tokią idėją. Mes surengėme apklausą ir iš trijų pasiūlytų sprendimų išsirinkome „Fleet Complete“ kaip geriausiai atitinkantį mūsų poreikius. Žinoma, vertinoma ir pasiūlytą kainą“, – pasakojo UAB „Kiwa Inspecta“ generalinis direktorius M. Andriuškevičius.
Pasak pašnekovo, pasiūlytas sprendimas gerokai pranoko lūkesčius – jis ne tik automatiškai perduoda duomenis apie nuvažiuotus kilometrus, išnaudotą kurą, bet ir padeda analizuoti darbo efektyvumą bei tiksliai nustatyti transporto išlaidas, tenkančias vienam ar kitam projektui. Taip pat sistema gali parodyti tikslią vietą, kur automobilis konkrečiu metu yra.
„Privalumų daugybė. Pirmiausia – visiškai supaprastinta apskaita. Darbuotojams dabar nereikia sukti galvą bandant prisiminti, kur ir kada važiavo, rinkti degalų čekių, pildyti apskaitos žurnalų. Visą laiką jie gali skirti tiesioginiam savo darbui, – vardijo naujo sprendimo privalumus M. Andriuškevičius. – Sistema, sukurta remiantis logiškais kompanijų poreikiais.“
Pasak pašnekovo, šiandien jis jau nebeįsivaizduoja, kaip kitaip reiktų tvarkyti tokį automobilių ūkį, jei nesinaudotų „Fleet Complete“ paslaugomis.
„Fleet Complete“ sprendimas padeda išvengti nelaimių keliuose
„Daugelis Lietuvos įmonių jau naudojasi „Fleet Complete“ sprendimais – ir automobilių dalijimosi, ir žurnalų pildymo, apskaitos paslaugomis. Džiaugiamės, kad galima parinkti ir pritaikyti kiekvienam klientui jam labiausiai tinkančius sprendimus, – kalbėjo „Fleet Complete“ klientų vadybininkas Edvardas Talačka.
Kai kurie sprendimai būna gana netikėti. Pavyzdžiui, automobiliuose sumontuota sistema, iškart įspėjanti bendrovės atsakingus asmenis, jei kažkas daugiau nei trisdešimt sekundžių viršija leistiną greitį.
„Po pokalbių su keliais darbuotojais tokių pranešimų nebegauname. Esame socialiai atsakinga bendrovė ir siekiame prisidėti prie saugumo Lietuvos keliuose užtikrinimo, vairavimo kultūros gerinimo, o tuo pačiu – apsaugoti darbuotojus nuo nelaimingų atsitikimų“, – motyvavo tokį sprendimą M. Andriuškevičius.
{{cta(‘c7506717-ea7f-439b-bae2-b561164ab7ca’)}}