Blogas

Atraskite įkvepiančius, kaštus taupančius ir pajamas generuojančius mūsų blogo įrašus!

square-icon  ĮRAŠAI

Yra daug internetinių įrankių, kuriais galima naudotis verslo ir asmeninių kasdienių darbų sąrašams sudaryti bei projektams stebėti, o mes siūlome paprastą įrankį, leidžiantį tą patį daryti paskirstant užduotis.

Fotolia_106220425_L_with_task_tracker-1

Nevisas verslas turi sudėtingus pristatymo grafikus, kelių atkarpų keliones ir programinę įrangą sąskaitoms faktūroms. Kai kuriems reikia paprasto užduočių stebėjimo įrankio, padedančio paskirstyti ir sekti nedideles užduotis ir padėsiančio išvengti daugybės darbo su popieriniais dokumentais ir skambučių administracijai ir apskaitos skyriui.   

Skaitmenizavimas valdo! Norime jums pristatyti nedidelį pagalbininką – Užduočių valdymo sprendimą, skirtą ieškantiems paprasto, nekomplikuoto ir nebrangaus kasdienių užduočių tvarkymo sprendimo.

Šis sprendimas tinka bet kokiam mažam verslui, pavyzdžiui šeimos taisymo, santechnikos ar dailidės paslaugų verslui, startuoliui, maitinimo paslaugų ar apželdinimo įmonei, bendrovės techninės priežiūros skyriui, turto valdymo įmonei ir pan.

Kaip ir viskam, tam yra programėlė!

Tai yra nebrangus sprendimas užduočių perdavimui ir valdymui, padedantis paskirti užduotį mažiausiai užimtam darbuotojui: technikui, vairuotojui ir pan. Tai lyg darbo laiko apskaitos kortelė, leidžianti darbuotojams registruotis atėjus į darbą ir išeinant iš jo, pažymėti pertraukos laiką, patvirtinti, kad užduotis yra baigta. 

Taip jūs galėsite:

  • Greičiau suteikti informaciją darbuotojams ir gauti informaciją iš jų
  • Išvengti sunkaus darbo su popieriniais dokumentais
  • Išvengti užsiregistravimo biure
  • Nustatyti „Laikas išeiti“ priminimus
  • Pagreitinti užduočių baigimo procesą
  • Sekti apmokestinamą laiką

Skamba kaip tai, ko jums tikrai reikia? Skaitykite toliau, papasakosime kaip veikia programėlė bei pateiksime realių pavyzdžių, kas gali tai naudoti.

Prašau pateikite detales 

Viskas veikia labai paprastai. Galaxy S9_DARK_v2

Programėlėje susikuriate užduotis su visomis detalėmis, kurių jums reikia – jūs esate viršininkas – ir matote kas iš jūsų darbuotojų dirba – jie turės Užduočių valdymo sprendimo programėlę savo telefonuose ir galės pažymėti, kad dirba.

Jūs iš karto matysite prie kokių užduočių jie dirba ir kokia yra darbo eiga – jie gali pradėti, nutraukti, sustabdyti ir pabaigti užduotį programėlėje. Galite matyti, kas gali atlikti užduotį, priskirti užduotį (Galite net priskirti ją sau. Įrašų saugojimas taip pat yra svarbus).

Darbuotojai registruosis pradėję ir baigę darbą, pažymės pertraukos laiką nuotoliniu būdu, naudodami programėlę, o jūs viską galėsite matyti – tai yra kaip darbuotojų darbo laiko apskaitos kortelė.

Jūsų darbuotojų komanda gali priimti arba atmesti užduotis, priklausomai nuo to ką jie dirba tuo metu ir kada jie baigs. Atmestos užduotys bus pažymėtos, kad galėtumėte jas dar kartą priskirti vėliau. Kai darbuotojas priima užduotį, matysite GPS žymą, rodančią, kur užduotis buvo priimta ir kur buvo baigta.

Tai taip pat naudinga geresniam jūsų klientų lūkesčių valdymui – jie bus patenkinti ir greičiausiai kitą kartą vėl naudos jūsų paslaugas.

Kai darbuotojai baigs savo užduotis, jie pažymės jas kaip „Atliktas“.

Programėlės pagrindiniame ekrane yra trys langeliai: laukiama, vykdoma ir atlikta; galite lengvai naviguoti tarp langelių ir matyti kas darbotvarkėje yra šiandien, kitą savaitę, kitą mėnesį. 

Taip turėsite daugiau laiko atlikti kitus darbus, pavyzdžiui skaičiuoti darbo užmokestį už išdirbtą laiką ir atlikti skaitmenizuotų ataskaitų administravimą...

Pagrindiniai šio sprendimo privalumai:

  • Nebereikia popierinių dokumentų
  • Greičiau gaunama informacija
  • Galima sekti siuntas
  • Laiko ir progreso stebėjimas
  • Žinojimas kas yra pabaigta 

Tikri pavyzdžiai

Apžvelgėme, kaip tai veikia, dabar apžvelkime tikrus pavyzdžius.

Mažos įmonės

Tarkime, turite naują verslą, pradedate su maža komanda, didžiąją laiko dalį dirbančia už biuro ribų arba dirbate vienas. Turite daug užsakymų ir mažai darbo jėgos, jums reikia optimizuoti veiklą, kad paslaugas atliktumėte greitai, per minimalų laiko tarpą.

Jums reikia perduoti užsakymų informaciją savo mobiliai komandai kaip įmanoma greičiau arba priskirti sau bei tiksliai registruoti apmokestinamą laiką klientams bei darbuotojų išdirbtą laiką darbo užmokesčio apskaičiavimui.

Su užduočių valdymo programėle iš karto matysite kas gali atlikti ir lengvai priskirsite atsiradusias užduotis. Jeigu jūsų komanda turės papildomų prašymų atliekant užduotį, jie galės tai pridėti prie savo užduočių ir lengvai tai atlikti. Jiems nereikės skambinti, nes jūs viską matysite programėlėje su GPS žyma, rodančia laiką ir vietą. 

Tradesman looking at his mobile phone smiling.-1

Nuotoliniai darbuotojai

Tarkime dirbate naftos pramonėje ar statybų versle ir turite nuotolinių darbuotojų. Jūsų komanda pradeda darbo dieną, kai išvyksta iš namų ir jie dirba būdami kelyje. Jums reikia žinoti tikslų laiką, kada jie pradėjo savo pamainą ir kada jie baigė dirbti.

Darbuotojai gali prisijungti prie programėlės ir pažymėti, kada jie pradeda darbą. Taigi jūs turėsite tikslų būdą sekti apmokestinamą laiką, užtikrinti darbuotojų atskaitomybę ir turėsite veiksmų įrodymus klientams ir vadovams.

Programėlė yra labai lanksti ir patogi darbuotojams, nes galima ją turėti mobiliuosiuose prietaisuose.  Kitos programos reikalauja būti transporto priemonėje, kad priimtumėte išsiųstą užduotį, tačiau su Užduočių valdymu viską galima valdyti iš išmaniojo telefono ar planšetės, kai vairuotojas yra ne automobilyje.

Dabar galėsite greičiau dalytis informacija ir paskirstyti užduotis. 

Rangovai ir dalijimasis automobiliais

Tarkime,  jūsų įmonėje darbuotojai dalijasi automobiliais ir jums reikia stebėti kada yra naudojami automobiliai ir kas juos naudoja, kai yra vykdomi pristatymai arba vyksta susitikimai su klientais.

Su Užduočių valdymu jūs ar jūsų darbuotojai gali sau priskirti automobilius, pažymėdami, kuris automobilis yra naudojamas ir kiek laiko.

Jeigu samdote rangovus ir laikinus darbuotojus konkretiems darbams ir projektams, jums reikia žinoti jų apmokestinamą laiką ir kokie darbai yra pabaigti. Užduočių valdymas yra puikus būdas matyti ką jie dirba, kada pradėjo ir kada baigė. 

Skamba gerai. Kaip aš galėčiau gauti Užduočių valdymo sprendimą?

  Rgs 19, 2019     Raimondas Laurelis