Uncategorized

Penkios telematikos tendencijos, paveiksiančios jūsų transporto parką 2019 metais

Ar dar galite įsivaizduoti pasaulį be kompiuterių, mobiliųjų telefonų ir kitų išmaniųjų technologijų? Tikriausiai ne. Šia kryptimi juda ir telematika. Telematika reiškia telekomunikacijų ir duomenų susiliejimą, kuris per keletą metų atneš mums savaeigius automobilius. Tai duos mums laiko atsipalaiduoti ar tęsti darbą, kol važiuosime nuo taško A į tašką B. Netrukus tai taps visiškai įprasta, o automobilio vairavimas ar įstrigimas transporto kamštyje bus tik miglotas prisiminimas.

 

Telematika taip pat padarys transporto parko valdymą išmanesnį ir efektyvesnį. Netrukus transporto parko ar mobilių darbuotojų valdymas nebebus atliekamas rankiniu būdu ir tai užims daug mažiau laiko. Pažvelkime į penkis telematikos sprendimus, kurie per artimiausius metus padarys didelę įtaką transporto parkams.

 

V2V technologija ir autonominiai automobiliai

Pirmiausia prieš paplintant savaeigiams automobiliams, turi įsigalėti V2V technologija. Ši technologija leidžia automobiliams komunikuoti tarpusavyje dalijantis duomenis apie greitį, sąlygas keliuose ir kitus faktorius tam tikslui skurtame tinkle. Tikimasi, kad visi nauji automobiliai turės šią technologiją iki 2023 metų.

 

Paskui, pasak Boston Consultancy Group, autonominių automobilių gatvėse sparčiai daugės. Tikimasi, kad iki 2040 m. nuo 30 iki 60% automobilių bus savaeigiai. Tai leis sumažinti transporto kamščių skaičių, nes automobiliai galės važiuoti arčiau vienas kito, keliuose bus saugiau, nes bus padaroma mažiau žmogiškųjų klaidų. Savaeigiai automobiliai taip pat leidžia sumažinti vairuotojų skaičių, nes telematikos sprendimai gali būti naudojami valdyti autonominius automobilius nuotoliniu būdu.

 

Vaizdo sprendimai saugiam vairavimui

Saugus vairavimas tampa vis aktualesne tema transporto parkų, personalo vadovams ir draudikams. Naudojant išmaniuosius vaizdo sprendimus vairuotojų elgesiui stebėti, galima atlikti savalaikius koregavimus. Vairuotojai realiu laiku bus perspėjami dėl nesaugaus elgesio, tokio kaip per didelis greitis, neleistinas mobiliojo telefono naudojimas ar stop ženklo nepaisymas. Vėliau vaizdus galima peržiūrėti kartu ir aptarti. Tai užkerta kelią eismo pažeidimams ir nelaimėms, kad vairuotojai ne tik saugiai galėtų grįžti namo, bet ir sumažėtų transporto parko priežiūros ir remonto išlaidos.

 

DI sąsajos 

Vis dar apsiribodami savo išmaniaisiais telefonais ar garsiakalbiais po poros metų vairuotojai sėdėdami už vairo galės kalbėti su virtualiuoju asmeniniu asistentu. Pavyzdžiui, balso komandos leis vairuotojams įtraukti susitikimą į savo kalendorių, o išmanusis asistentas, bendradarbiaudamas su navigacijos sistema, nuves vairuotojus į reikiamą vietą. Tikimasi, kad automobilių gamintojai pristatys modelius su DI sąsaja jau 2019 ar 2020 metais. 

 

Big data

Big data leidžia imtis priemonių dar prieš atsirandant problemai. Telematikos sprendimų programinė įranga gali atpažinti modelius per nuspėjamąją analizę. Šie duomenys leidžia transporto parko vadovams identifikuoti rizikos faktorius ir nedelsiant imtis veiksmų šioms rizikoms sumažinti. Be kitų dalykų, tai suteiks jiems užimtų mėnesio dienų, kai turi dirbti daugiau vairuotojų, apžvalgą. Arba leis stebėti vairuotojus, kurie vairuoja nesaugiai, matyti kada jie tai daro, kad tai būtų galima aptarti.

 

Nuotolinis valdymas

Daugiau nebereikės fiziškai būti vietoje, kad patikrintumėte savo įrangą. Naudodami turto stebėjimo sprendimą, galėsite valdyti savo įrenginius, mašinas ir automobilius nuotoliniu būdu. Galėsite lengvai matyti savo įrangos vietą ir būseną. Jeigu kažkas atsitiks, pavyzdžiui, bus atidarytos durys ar mašina bus paleista nedarbo valandomis, gausite pranešimą, kad nedelsiant galėtumėte imtis veiksmų. Tai leis jums išvengti didelių nuostolių. 

 

Tikime, kad šie telematikos sprendimai padės transporto parkams tapti saugesniais, efektyvesniais ir tvaresniais. Gal būt turite klausimų ar norėtumėte sužinoti ką Fleet Complete gali pasiūlyti jau dabar? Tuomet nedvejodami kreipkitės į mus.

Related Articles