Lietuvos sveikatos mokslų universitetas (LSMU) – viena moderniausių mūsų šalies aukštojo mokslo įstaigų. Aukščiausios kvalifikacijos sveikatos, veterinarijos ir žemės ūkio sričių specialistus rengiantis universitetas taiko naujoves ne tik studijų ir mokslo srityje, bet ir tvarkant ūkį bei autoparką.
Šiuo metu LSMU turi apie 40 automobilių. Kadangi universitetas turi dvi akademijas, kurių viena yra medicinos, o kita – veterinarijos, suprantama, kad jų teorinė ir praktinė veiklos skiriasi. Kiekvienas padalinys turi kelionių skirtingais tikslais, todėl pakalbinome Albiną Brancevičių, LSMU transporto poskyrio vadovą, norėdami sužinoti, kaip mūsų ilgamečiui klientui sekasi naudotis Fleet Complete sistema.
Albinai, koks buvo didžiausias iššūkis/problema, kurią norėjote išspręsti įdiegdami Fleet Complete sistemą?
Paprasčiausiai norėjome tolygiau paskirstyti transportą, užtikrinti vienodą transporto prieinamumą visiems darbuotojams ir atsisakyti popierinių kelionės lapų, kad galima būtų tiksliau kontroliuoti išlaidas.
O kaip pasirinkote Fleet Complete sprendimą?
Kadangi esame biudžetinė organizacija, nutarę įdiegti transporto kontrolės sistemą, organizavome viešąjį pirkimą. Fleet Complete labiausiai atitiko mūsų reikalavimus ir lūkesčius, ir juos pateisino.
Ar prieš tai naudojote panašią paslaugą, ar Fleet Complete sprendimas buvo pirmasis jūsų IOT (Internet of Things) telematikos sprendimas?
Taip, tai buvo pirmas ir vienintelis sprendimas. Mes pradėjome bendradarbiauti 2016 – aisiais ir iki šiol augame kartu su jais.
Kaip prasidėjo bendradarbiavimas su Fleet Complete?
Fleet Complete nuo pat pradžių skyrė labai daug dėmesio bendravimui, nes mes nieko nenutuokėm – taip mes pradėjome dirbti ir eiti pirmyn drauge. Mums labai tiko ir patiko Fleet Complete požiūris į klientą. Nuo pirmųjų dienų dirbome ir bendravome su Fleet Complete projektų vadovu Dainium Kerevičium ir esame jam dėkingi už puikų darbą ir visokeriopą pagalbą.
Albinai, gal galėtumėte trumpai apibūdinti, kokias Fleet Complete sistemos funkcijas Jūs naudojate ir kaip atrodo tipinė darbo diena, naudojant Fleet Complete sprendimą?
Mes naudojame transporto kontrolės sprendimą kartu su rezervacijos sistema ir automatiniais kelionių lapais.
Mūsų universitetas turi dvi akademijas (medicinos ir veterinarijos) – jų veiklos ir panašios, ir skirtingos. Abiejose akademijose yra ir teorinis, ir praktinis kursai. Veterinarijoje teorija ir praktika yra labai aiškiai atskirtos, nes reikia važiuoti į iškvietimus, studentai turi lauko praktikas, jie važiuoja į fermas. Veterinarijos gydytojai patys rezervuoja automobilius, pasiskirsto tarpusavyje tą transportą, juo naudojasi. Tuo tarpu anksčiau vairuotojai turėdavo priskirtas mašinas ir tik vairuotojai veždavo gydytojus į objektus. Būtent Fleet Complete rezervacijos sistema mums leido įgyvendinti naują tvarką, kad kiekvienas gali pats užrezervuoti automobilį ir važiuoti darbo reikalais.
Taip pat svarbi galimybė, kad galime suskirstyti turimus automobilius pagal veiklos grupes – yra automobiliai, skirti tik administracijai, o yra skirti veterinarijos gydytojams ar medicinos darbuotojams. Kiekvienas rezervuoja transportą važiavimui tik iš savo grupės automobilių, dalinasi ir naudoja juos itin optimaliai.
Automatiniai kelionių lapai padeda išvengti popierizmo ir nereikalingo darbo, visos kelionės ir kuro išlaidos yra apskaitomas automatiškai.
O kaip sekėsi Fleet Complete sistemos diegimas įstaigoje?
Sistemos diegimas pas mus buvo išskirtinis, nes mes, kaip biudžetinė organizacija, turėjome įvairialypį autoparką, ir kai kurie automobiliai buvo gerokai senstelėję. Sistemos diegimas tokiose transporto priemonėse nebuvo lengvas, tačiau sklandaus komunikavimo dėka viskas pavyko. Šiuo metu autoparkas vis naujinamas, o ir Fleet Complete algoritmai keičiasi, parametrai vis tiksliau apskaitomi ir vertinami, kad kaip anksčiau minėjau, mes su Fleet Complete einam koja kojon į priekį.
Ar planuojat išplėsti naudojamų Fleet Complete paslaugų spektrą?
Kadangi planuojame autoparko atnaujinimą, įsigysime daugiau naujesnių automobilių, galbūt net bandysime ir ekologinio vairavimo funkciją aktyvuoti ir pasižiūrėt, kaip ji pasiteisins.
Dar universitetas ateinančiais metais planuoja pilna apimtimi išnaudoti diegiamus elektroninius darbuotojų pažymėjimus, kurie išplės paslaugų spektrą darbovietėje – nuo įeigos kontrolės iki identifikavimo savarankiškai vairuojant automobilį Fleet Complete sistemoje ar elektromobilio įkrovos stotelės valdymo.
Kokias pamatuojamas naudas Jūs pastebėjote, įdiegę Fleet Complete sprendimą?
Mes per eilę metų sumažinom vairuotojų skaičių nuo 12 iki 8, kadangi vis daugiau darbuotojų gali patys užrezervuoti automobilį ir važiuoti juo į paskirtą vietą. Kitas dalykas – transporto rezervavimo procesas tapo žymiai greitesnis, operatyvumas pagreitėjo. Mes pakeitėm savo vidinę tvarką, suteikėm galimybę patiems vairuotojams užsisakyti transportą, ir jie dabar, kai gauna veterinarijos gydytojo iškvietimą, tiesiog užrezervuoja laisvą automobilį ir važiuoja. Jiems nereikia derinti eilės procedūrų, nereikia pildyti popierinių lapų, eiti prašyt tam tikrų parašų – tai labai patogu.
Kitas privalumas – kuro apskaita. Populiariausi kuro tiekėjai turi integracijas su Fleet Complete sistema, ir visi kuro pylimai importuojami į programą automatiškai. Tokiu atveju mėnesio pabaigoje gali būti minimaliai darbo, nes viskas susistyguoja pagal automobilių kuro kortelių numerius.
Albinai, ar rekomenduotumėte Fleet Complete kitiems vartotojams?
Žinoma, ir rekomenduočiau, ir rekomenduoju, ir pasiruošęs net pakonsultuoti.
Dėkojame už pokalbį.