Uncategorized

Elektromobilių varžybose laiką fiksuoja „Fleet Complete“ įranga

Birželį jau šeštą kartą vyko vienintelės Lietuvoje, o taip pat ir Baltijos valstybėse elektromobilių varžybos „Ignitis ON: pažink Lietuvą!“. Jose dalyvavo 24 ekipažai, o jų trasoje praleistą laiką tiksliai fiksavo „Fleet Complete“ transporto kontrolės įranga, sumontuota  automobiliiuose.

ABR_1356

Elektromobilių varžybose laiką fiksuoja „Fleet Complete“ įranga

Birželį jau šeštą kartą vyko vienintelės Lietuvoje, o taip pat ir Baltijos valstybėse elektromobilių varžybos „Ignitis ON: pažink Lietuvą!“. Jose dalyvavo 24 ekipažai, o jų trasoje praleistą laiką tiksliai fiksavo „Fleet Complete“ transporto kontrolės įranga, sumontuota  automobiliiuose.

IMG_6871

 

Varžybų dalyviai kviesti ne tik lenktyniauti, bet ir pažinti Lietuvą

 

Šiais metais varžybos vyko kiek kitaip nei įprasta: jų dalyviai varžėsi ne tradiciniame maršrute Vilnius – Palanga, o finišavo Druskininkuose. Priklausomai nuo baterijos talpos, dalyviai turėjo kuo greičiau įveikti 300 arba 500 km atstumą ir pakeliui dar aplankyti gražiausias Lietuvos vietas. Žinoma, lankymosi laikas buvo atimtas iš varžybose sugaištojo. Lenktynininkai varžėsi vairuodami naujausius elektromobilių modelius, kuriuose buvo sumontuota „Fleet Complete“ transporto kontrolės įranga, padėjusi stebėti varžybas ir nustatyti laimėtojus.

 

Bendrovė „Fleet Complete“ remia šias varžybas – t.y. suteikia joms reikalingą  įrangą – jau šeštąjį kartą.

 

viber_image_2020-07-21_22-16-13„Su bendrove „Fleet Complete“ draugaujame nuo pačių pirmųjų lenktynių. Jų sumontuota įranga fiksuoja, kiek laiko varžybų dalyviai sugaišta laukdami eilėje prie įkrovimo stotelių, kiek laiko užtrunka lankydami gražiausias Lietuvos vietas“, – pasakojo varžybų idėjos autorius ir jų pagrindinis organizatorius, VšĮ „1 pozicija“ direktorius Darius Grinbergas.

 

Pasak pašnekovo, be šios įrangos ekonomiškai neapsimokėtų organizuoti varžybų, nes jų dalyviai gali įkrauti automobilius 100 įkrovimo stotelių, jie žvalgosi daugiau kaip 50 lankytinų vietų, tad pastatyti visur po žmogų būtų tiesiog neadekvatu.

 

„Fleet Complete“ sumontuota įranga leidžia mums ir sutaupyti, ir labai tiksliai užfiksuoja trasoje sugaištą laiką“, – komentavo šios įrangos naudojimo priežastis D. Grinbergas.

 

„Fleet Complete“ įranga pakeičia automobilių lenktynių teisėjus

 

„Šiose varžybose mes naudojame MGS30 įrangą, kuri lengvai montuojama tiesiai ant akumuliatoriaus, ir „išduoda“ visą informaciją apie automobilio judėjimo greitį, jo vietą, fiksuoja stovėjimo ir važiavimo laiką“, – pasakojo „Fleet Complete“ pardavimų vadovas Raimondas Laurelis.

 

Dėl šių savybių automobilių parkui kontroliuoti ir valdyti skirta įranga tiko ir automobilių lenktynėms, nes ji puikiausiai gali pakeisti net patį objektyviausią teisėją – nepavargdama, nesuklysdama fiksuoja visus automobilio judesius.

 

viber_image_2020-07-21_22-19-24„Be šios įrangos nebūtų galima varžytis, nes joks teisėjas negalėtų sukontroliuoti, ar visi varžybų dalyviai laikosi kelių eismo taisyklių, ar neviršija leistino greičio. Be jos visi važiuotų kaip papuolė, ir šitai labai sunkiai pavyktų įrodyti. Automobilyje sumontuota įranga leidžia išspręsti visus ginčus ir atsakyti į iškylančius klausimus. Pavyzdžiui, važiuoju ir matau, kad mano konkurentas viršija leistiną greitį. Aš apie tai raportuoju varžybų organizatoriams ar teisėjams, ir jie gali šį faktą patikrinti“, – komentavo „Fleet Complete“ įrangos naudojimo automobilių lenktynėse privalumus Vitoldas Milius, vairavęs  „Peugeot e-208“ elektromobilį ir tapęs 300 km distancijos laimėtoju.

 

Lenktynininkas ir „AutoBild Lietuva“ vyriausiasis redaktorius V. Milius šią „Fleet Complete“ įrangą lenktynėse naudojo jau nebe pirmą kartą.

„Įrangos privalumas – ji gali fiksuoti tikslų laiką varžybose, taip pat –  siekiant pasaulio rekordų. Ir tai daro taip tiksliai, kad jos duomenimis turėtų pasitikėti ir Gineso rekordų knygos kūrėjai“, – įsitikinęs pašnekovas.

Milius pasakoja, kad ir jis pats ne kartą naudojo šią „Fleet Complete“ įrangą siekdamas pasaulio rekordų. Kartais tokiais atvejais įrangos informacija būdavo perduodama tiesiai į naujienų portalus ir jų skaitytojai tiksliu laiku galėdavo stebėti, kaip lenktynininkui sekasi, kada jis važiuoja, o kada sustoja poilsiui.

„Šią įrangą galima naudoti įvairiems reikalamas“, –  įsitikinęs pašnekovas.

 

Plačiau apie naudojamą įrangą galime paskaityti čia

Related Articles