Uncategorized

Bendrovėje FIMA „Fleet Complete“ sprendimai tiko ir automobiliams, ir traukiniams

Bendrovė FIMA – pirmaujanti išmanios infrastruktūros sprendimų kompanija Baltijos regione, beveik 30 metų dalyvaujanti reikšmingiausiuose viešosios ir privačios infrastruktūros modernizavimo projektuose. Atrodo, savaime suprantama, kad taip prisistatanti įmonė ir pati savo veikloje taiko modernias, inovatyvias technologijas. Viena jų –  „Fleet Complete“ sprendimas, padedantis tvarkyti ne tik automobilių ūkį, bet ir… traukinio vagonus.

„Kelionės lapai, užsipildykite patys!”

Taikydama technologines inovacijas, bendrovė FIMA siūlo savo klientams informacinių ryšių ir technologijų, saugos, automatikos, pastatų infrastruktūros, transportui ir energetikai skirtus sprendimus. Pagrindinė FIMA būstinė įsikūrusi Vilniuje, Lietuvoje, dukterinės įmonės veikia Latvijoje ir Lenkijoje.

Justinas_Grigaliūnas„Įmonėje Lietuvoje dirba apie 200 darbuotojų. Ir mūsų darbo specifika tokia, kad darbo reikalais tenka važinėti po visą Lietuvą – diegiame saugos sistemas pasienyje, prižiūrime saugos sistemas elektros perdavimo tinklo objektuose, atliekame geležinkelių infrastruktūros modernizavimo darbus ir t.t. Tad mūsų inžinieriai, projektų ir darbų vadovai labai dažnai yra „ant ratų“, – supažindino su bendrovės veiklos specifika FIMA serviso centro direktorius Justinas Grigaliūnas.

Kai tiek daug besinaudojančiųjų bendrovės automobiliais, labai svarbia tampa jų apskaita, kelionės lapų pildymas, administravimas. Pirmiausia prie šio darbo tekdavo paplušėti darbuotojams, paskui visus rezultatus sužiūrėdavo buhalterija.

„Transporto ūkio administravimui, o tiksliau – kelionės lapų generavimui naudojome mums anksčiau kurtą sistemą. Visi tarnybinius automobilius vairuojantys darbuotojai kas mėnesį turėdavo jungtis prie šios sistemos ir patys suvesti duomenis, kur, kiek kilomentrų ir kokiais tikslais jie važiuodavo. Tokia sistema reikalavo daug laiko bei palikdavo daug erdvės informacijos interpretavimui, reikalavo nuolatinės kontrolės“, – pasakojo apie netolimą praeitį pašnekovas.

Turbūt ne vienas darbuotojas tyliai pasvajodavo – kaip būtų gerai, jei tie kelionės lapai galėtų užsipildyti patys. Dabar tokia svajonė jau tapo realybe – FIMA automobiliuose naudojamas „Fleet Complete“ sprendimas, leidžiantis formuoti automatinius kelionės lapus automobilių naudojimo apskaitai.

„Sistemą įdiegėme daugiau kaip šimtui transporto priemonių. Ji automatiškai renka duomenis apie nuvažiuotą kilometražą, maršrutus ir kuro bako likutį. Sulyginus juos su degalinių tinklo duomenimis apie perkamą kurą, galima pasiekti, kad įmonės resursais būtų naudojamasi efektyviai, pagal realius poreikius“, – komentavo naujo sprendimo privalumus J. Grigaliūnas.

Pasak pašnekovo, pereidama prie automatizuotos transporto ūkio valdymo sistemos, bendrovė siekė dviejų pagrindinių tikslų: skaidrumo ir efektyvumo.

 

„Naujoji sistema leido mums optimizuoti procesus, taupyti laiką, kurį vieni darbuotojai gaišdavo pildydami kelionės lapus, o kiti – kontroliuodami ir tikslindami duomenis. Sistema esame patenkinti, nes ji iš esmės pakeitė ir palengvino mūsų vidinius procesus“, – apibendrino FIMA serviso centro direktorius.

„Mūsų paslaugą FIMA perka per veiklos nuomos kompaniją kartu su automobilių veiklos nuomos paslaugomis. Manome, kad toks variantas yra patogus bendrovei, nes ji gauna sąskaita „iš vienų rankų“, kartu su automobilio lizingo ir priežiūros paslaugomis. Tuo tikslu yra sudaryta trišalė „FleetComplete“, veiklos nuomos kompanijos ir FIMA sutartis“, – pasakojo  „Fleet Complete“ pardavimų projektų vadovas Tomas Stonys.

Kaip teigė J. Grigaliūnas, ši įdiegta sistema gali būti tik bendradarbiavimo su kompanija „Fleet Complete“ pradžia. Siekiant toliau didinti bendrovės FIMA veiklos efektyvumą, svarstomos galimybės „Fleet Complete“ sistemą integruoti su FIMA jau naudojamomis resursų ir veiklos planavimo sistemomis.

Norite automatinių kelionių lapų? Palikite mums savo kontaktus!

 



 

„Fleet Complete“ sprendimas išduoda traukinio vagonų vietą

„Fleet Complete“ sprendimus bendrovė FIMA pritaikė ne tik automobilių parkui valdyti, bet ir traukinio vagonams „prižiūrėti“. Toks poreikis kilo, kai buvo įgyvendintas projektas su AB „Lietuvos geležinkeliai“. Darbams atlikti ir jiems prižiūrėti teko įsigyti bėgiais riedančią transporto priemonę. Na o vėliau prireikė ir ją stebėti, tad vėl buvo kreiptasi į „Fleet Complete“. Iki tol tokie sprendimai buvo naudojami tik automobiliuose, ir tai pirmas jų pritaikymo traukinio vagonams atvejis.

„Mūsų pagrindinis poreikis buvo – stebėti, kur tie vagonai yra. Mes juos ne tik patys naudojame, bet ir nuomojame, tad norime žinoti, kur jie yra, kada stovi, kada dirba. Mes net sutarties su klientais sąlygas pritaikėme prie mūsų stebimų ir matuojamų rodiklių, tad labai paprasta patikrinti, ar vagonai buvo naudojami pagal sutartį“, – pasakojo FIMA serviso centro direktorius Justinas Grigaliūnas.

 „Klientų poreikiai verčia ir mus nuolat tobulėti, ieškoti naujų sprendimų. Ir labai malonu matyti, kai jie pasiteisina, palengvina mūsų klientų darbą“, – kalbėjo T. Stonys.

{{cta(‘c7506717-ea7f-439b-bae2-b561164ab7ca’,’justifycenter’)}}

Related Articles