Uncategorized

100 programinės įrangos atnaujinimų per 17 mėnesių

Programinė įranga niekada nebūna užbaigtas produktas. Čia visada yra ką pridėti, ką supaprastinti, ką patobulinti. Galbūt jūs nepastebite, bet mes nuolat atnaujiname Ecofleet aplikaciją, pridėdami naujų funkcijų ir padarydami ją dar paprastesnę. Nuo 2016m. iki dabar padarėme 100 Ecofleet programinės įrangos atnaujinimų, taigi kiekvieną savaitę yra padaroma maždaug 1.3 atnaujinimo. Pagerinta, pridėta, atnaujinta ir pataisyta daugybė dalykų, tačiau čia pateikiame 7 didžiausias funkcijas, kurias pridėjome ar atnaujinome per paskutinius 17 mėnesių (ne eilės tvarka):

Užduotys dabar gali būti pasikartojančios ir konfigūruojamos

Ecofleet užduotys yra labai naudingos mobilios darbo jėgos valdymui (tokios kaip pardavimai, techninė priežiūra, valymo komandos), kai darbuotojams reikia siųsti užduotis ar darbus iš biuro. Kai kurie iš šių darbų atliekami tik vieną kartą (vykstate į pardavimo susitikimą, kuriame pasiekiate rezultato arba ne, po to judate prie kitų darbų), bet kitiems klientams užduotys kartojasi reguliariais intervalais (pardavimų atstovas lanko tam tikrą parduotuvę kas antrą pirmadienį, kad patikrintų ar tinkamai išdėstyti produktai). Tokiems atvejams pridėjome pasikartojančias užduotis – ta pati užduotis yra duodama darbuotojui kiekvieną dieną/savaitę/mėnesį jūsų nustatytu laiku. Ecofleet klientai dabar taip pat gali konfigūruoti savo užduočių apžvalgą. Yra daugybė dalykų, kuriuos jie gali matyti (kliento informacija, žemėlapio peržiūra, skirtingos formos, papildomi laukai ir t.t.), dabar visi gali patys sukurti užduočių apžvalgą, kuri geriausiai atitinka jų poreikius. Jums tereikia žinoti ko norite.

Ecofleet Mobile aplikacijos atnaujinimas

Turėjome puikią aplikaciją, veikiančią Android ir iOS įrenginiuose ir padarėme ją dar geresnę. Navigacijai pridėjome trečiųjų šalių aplikacijas, tokias kaip Google ir Apple žemėlapiai, taip pat Waze ir Here. Dizainas taip pat tapo patogesnis vartotojui. Galiausiai, pridėjome Klientų modulį, kad galėtumėte matyti ir redaguoti visus savo klientus ir jų duomenis savo išmaniajame telefone. Dar viena puiki funkcija: galite matyti kaip toli nuo jūsų yra kliento biuras.

Automatinis kelionių žurnalas – Registras

Automatinis kelionių žurnalas jau ilgą laiką yra svarbi Ecofleet sistemos dalis. Daliai vartotojų tai yra viskas ko reikia, kad lengvai ir patikimai gautų grąžinimus ar išskaitymus iš mokesčių institucijų/darbdavių. Jiems sukūrėme paprastesnę Ecofleet versiją, kurioje yra tik lengvai naudojamas kelionių žurnalas. Jį itin patogiai galima naudoti ir mobiliojoje programėlėje Ecofleet Mobile. Šis žurnalas, pavadintas Registru, buvo pristatytas pernai. Skandinavijos rinkoje Registras papildomai susietas ir su elektronine parduotuve bei savitarnos svetaine, kurioje galima nusipirkti automatinio kelionių žurnalo paslaugą kartu su OBD Plug’N’Play prietaisu. Pastarasis pajungiamas per porą sekundžių (Ecofleet Plug’n’Drive). Visa jūsų kelionių istorija yra automatiškai įrašoma į žurnalą, o jūs galite naudotis savitarnos platforma, norėdami padidinti ar sumažinti paslaugų paketą, priklausomai nuo savo poreikių.

Pagerintas klientų modulis

Klientų modulis leidžia importuoti turimą klientų duomenų bazę ir redaguoti ją Ecofleet sistemoje. Klientai yra rodomi žemėlapyje, naudojant tikslias koordinates. Taip pat galima susieti konkrečias užduotis su konkrečiais klientais. Pernai dar labiau patobulinome šį modulį. Pridėjome vizitų skaitiklį, kuris palygina su tikslu – dabar galite matyti kiek kartų jūsų komanda aplankė klientą ir gauti palyginimą su iškeltu tikslu. Tai pat, jeigu turite daug klientų ir nenorite matyti jų visų, o tik tuos su kuriais jūs dirbate, sukūrėme filtrą matyti tik aktualius klientus.

Vartotojo instrukcija rusų kalba

Pernai prie vartotojų instrukcijų pridėjome instrukcijas rusų kalba. Nors Rusijoje mūsų tiesiogiai niekas neatstovauja, ši kalba yra gimtoji arba šnekamoji daugybei žmonių visame pasaulyje, ypač Europoje. Kas toliau – mandarinų, ispanu kalbos? Dar ne, bet kas žino…

Serverio atnaujinimai

Tam, kad galėtume aptarnauti augančią klientų bazę ir vis didesnius sekamus atstumus (2014 buvo sekama daugiau nei 1 milijardas kilometrų, pernai – daugiau nei 2 milijardai kilometrų) mes reguliariai atnaujiname serverio techninę įrangą ir pajėgumą. Rezultatas – stabilesnė ir greičiau pasileidžianti sistema. Beje, galite pažiūrėti mūsų nepertraukto darbo laiką Ecofleet būsenos puslapyje (status.ecofleet.ee)

Atnaujinta API

API (aplikacijos programavimo sąsaja) sujungia IT sistemas, pavyzdžiui galite sujungti Ecofleet su savo santykių su klientais valdymo sistema (CRM) ar ERP, kad galėtumėte siųsti ar sinchronizuoti klientų, kelionių, išlaidų ar pajamų duomenis tarp šių sistemų, o tai darydami išvengsite rankinio darbo – teksto rinkimo ar kopijavimo ir įterpimo iš vienos sistemos į kitą. Atnaujinus API yra lengviau atlikti šias integracijas – jūsų IT skyriui tai patiks.

Kiti atnaujinimai

Atlikę 100 programinės versijos atnaujinimų mes patobulinome ne tik šiuos 7 dalykus, bet padarėme daug daugiau. Dauguma šių patobulinimų buvo mažesni, todėl mūsų klientai jų nepastebės. Be jau aprašytų didelių pastebimų funkcijų, pateikiame dar 5 naudingus atnaujinimus, kurie nusipelnė būti paminėti:

Pasirinkite mėgstamas ataskaitas. Galite sukurti ir išsaugoti savo mėgstamiausių ataskaitų šablonus – tereikia nustatymuose pasirinkti ataskaitą, sužymėti dominančius laukelius ir išsaugoti. Kitą kartą, kai norėsite šią ataskaitą peržiūrėti, pasirinkite ją iš sąrašo ataskaitų modulyje.

Parsisiųsti visas užduoties nuotraukas iš karto. Prie užduoties galite pridėti nuotraukas. Pavyzdžiui mūsų klientas Green Wave naudoja sistemą draudimo žalų sureguliavimui, jie turi daug užduočių, prie kurių pridedama daug nuotraukų. Anksčiau turėjote parsisiųsti nuotraukas po vieną, tai buvo erzinantis darbas. Dabar galite vienu paspaudimu parsisiųsti visas nuotraukas iš vienos užduoties.

Elektroninio laiško šablonas pranešimams apie įvykius. Pranešimai apie įvykius leidžia jums sužinoti ar kas nors sukelia įvykį, kurį jūs nustatėte (įvažiavimas į ar iš tam tikros zonos, per didelis greitis ir pan.). Dabar galite redaguoti apie įvykį siunčiamo elektroninio laiško šabloną. Galite netgi parašyti anekdotą pabaigoje, kad pralinksmintumėte save – ką rašysite priklauso tik nuo jūsų.

Autlo automatinis parkavimas. Pernai įdiegėme Autlo automatinio parkavimo sprendimą – dabar Ecofleet klientai turi galimybę pastatyti savo automobilį, o sistema pasirūpina parkavimo mokesčiais. Jūs žinoma turite už tai mokėti, tačiau niekada nepamiršite sumokėti ir negausite baudos. Autlo šiuo metu veikia tik Estijoje.

Rezervacijų statistika. Atnaujinome dalinimosi automobiliais ir transporto priemonių rezervacijų statistiką. Be kitų dalykų pridėjome laiko filtrą – pavyzdžiui, galite peržiūrėti duomenis tik darbo valandų laikotarpiu ir taip matyti būtent jums reikalingo laikotarpio statistiką.

Related Articles