Uncategorized

Itella Lietuva atvejo analizė

Šiandien norime Jums pristatyti sėkmingo bendradarbiavimo istoriją su Itella Lietuva. Šis mūsų klientas optimizavo siuntų iš paštomatų surinkimo darbą, pagerino reakciją į besikeičiančias situacijas – tai leido pagerinti klientams teikiamų paslaugų kokybę, optimizuoti vidinius procesus bei sutaupyti lėšų.

Iššūkis
„Itella Lietuva“ turi daugiau nei 500 darbuotojų ir daugiau nei 4100 siuntų pristatymo taškų Šiaurės Europoje. Įmonė turi savo platformą siuntų pristatymui, tačiau reikėjo papildomo sprendimo surinkinėti siuntas iš paštomatų ir efektyviai paskirstyti šias užduotis darbuotojams. Taip pat reikėjo realiuoju laiku matyti visus turimus automobilius, esant reikalui reaguoti į susidarusiais problemas, užtikrinti sklandų ir efektyvų siuntų pristatymą. Kai savo automobilių neužtenka, įmonė samdo subrangovų ir partnerių transportą. Norint visą šį parką bendrai matyti vienoje sistemoje, reikalingas greitas transporto kontrolės įrangos sumontavimas į nuolat dirbantį subrangovų transportą, o dinamiškai pasikeitus poreikiui – operatyvus jos išmontavimas.

Fleet Complete sprendimas

Užduočių valdymo ir transporto kontrolės sistema užtikrina efektyvų siuntų iš paštomatų surinkimo planavimą ir eigą, leidžia operatyviai reaguoti į dinamiškus siuntų grąžinimų pokyčius, perduodant reikiamą informaciją kurjeriams į mobiliąją programėlę. Taip pat buvo pasirinktas transporto kontrolės įrenginys, kurį patys darbuotojai gali be specialių žinių ir įrankių savarankiškai sumontuoti į transporto priemonę tada kada reikia. Tai leidžia matyti tiek nuosavo, tiek samdomų partnerių/subrangovų transporto buvimo vietą. Be to, Itella įgyvendino savo vidinių sistemų integraciją su Fleet Complete aplinka: užduotys į Fleet Complete platformą atkeliauja per API WebService sąsają, o duomenis apie atliktas užduotis Itella pasiima iš Fleet Complete sistemos į savo sistemas tolimesnei duomenų analizei.

Rezultatas

  • Universalus įrankis perduoti nestandartiniams darbams ir užduotims, turėti jų veiksmų istoriją vienoje vietoje.
  • Lengviau bei sparčiau vykstą planinis siuntų surinkimo priskyrimas kurjeriams.
  • Realiuoju laiku pasikeitus užsakymo informacijai, ją galimai lengvai ir greitai atnaujinti.
  • Geresnis klientų aptarnavimas ir laimingesni klientai.
  • Greita reakcija į situacijas, leidžianti naudoti subrangovų/partnerių transportą ir matyti jo buvimo vietą.
  • Sutaupomos išlaidos profesionaliam meistro montavimui į automobilį, nereikia derintis montavimo darbo, nes įranga per kelias minutes prijungiama savarankiškai.
  • Įgyvendintos integracijos sumažina rankinio darbo Itella darbuotojams, nereikia duomenų dubliuoti skirtingose sistemose, nes jos apsikeičia duomenimis pačios. Diegiant Fleet Complete platformą neprireikė keisti jau veikusių įprastų vidinių sistemų, pratintis prie naujų, nes reikiami Fleet Complete platformos procesai buvo susieti su kitomis Itella turimomis ir kitas funkcijas atliekančiomis sistemomis.

O mes esame laimingi, kad galime prisidėti prie įmonės veiklos efektyvumo gerinimo ir operatyvumo, kuris toks svarbus siuntų pristatymo veikloje!

Related Articles