Uncategorized

Kaip organizuoti bekontaktį e. parduotuvės pirkinių pristatymą į namus arba kurjerio paslaugą?

Pasaulinės pandemijos metu mūsų visų pagrindinis rūpestis – apsaugoti savo ir mūsų artimųjų sveikatą. Mes, verslininkai, taip pat sukame galvas, kaip kuo geriau išspręsti šią sudėtingą situaciją. Todėl galbūt būtent dabar yra tinkamas metas galvoti apie tai, kaip savo pardavimus perkelti į internetinę parduotuvę ir kaip klientams pristatyti užsakymus bekontakčiu būdu. Sukurti internetinės parduotuvės Jums nepadėsime, tačiau tikrai galime pagelbėti ir sukurti procesus bei techninius sprendimus, reikalingus užsakymams pateikti.  

Kliento užsakymas – konkreti užduotis Jūsų vairuotojui  

Nepriklausomai nuo to, kokią programinę įrangą naudojate savo darbe, kiekvienas siuntinys ar internetu pateikiamas užsakymas turi turėti du labai svarbius informacinius fragmentus. Pirma, kiekvienas užsakymas ar siuntinys tikrai turės kokį nors numerį ar pavadinimą, antra, bus žinomas adresas, kuriuo siuntinys ar užsakymas turės būti pristatytas.  

„Fleet Complete“ platforma geba nuskaityti šią informaciją iš Jūsų programinės įrangos per API ir bet kurį tokį užsakymą ar paketą priskirti konkrečiai užduočiai. Tuomet, jei reikia, užduotys tarp skirtingų kurjerių gali būti paskirstomos automatiškai arba rankiniu būdu. 

Fleet Complete Tasks

Pristatymo maršrutų optimizavimas 

Kai užduotys yra paskirstytos, vairuotojas jas visas gali matyti savo mobiliojoje programėlėje. Siekdami, kad pristatymas būtų kuo efektyvesnis ir vairuotojas galėtų visą dėmesį sutelkti į vairavimą, sukūrėme ir pristatymo maršrutų optimizavimo sprendimą. Tai reiškia, kad mūsų kompiuterinė sistema apskaičiuoja patį trumpiausią kelią reikiamais adresais, o vairuotojas darbus atlieka paeiliui.  

Teekonna optimeerimine_Fleet Complete

Maksimaliai efektyvus pristatymo laikas 

Be to, darbui supaprastinti ir dar didesniam efektyvumui pasiekti rekomenduojame nurodyti pristatymo laiką. Tai reiškia, kad galutinis klientas, pateikdamas užsakymą, turėtų pasirinkti, kokiu konkrečiu laiku norėtų gauti savo siuntą.  

Pasirenkant pristatymo laiką, užsakymui suteikiamas dar vienas parametras, kuriuo remiantis galima sugrupuoti atliktinus darbus ir juos dar labiau optimizuoti. Paslaugų teikėjo požiūriu tai sukuria nemažai privalumų. Pavyzdžiui, tai leidžia efektyviau organizuoti sandėlio darbus, taip pat toks darbų grupavimas puikiai tinka pristatant spec. sąlygų reikalaujančias produktų grupes, pavyzdžiui, šaldytus produktus ir pan. 

Be jau išvardytų privalumų, mes galutiniam klientui taip pat siūlome galimybę realiu laiku stebėti pristatomą siuntą ar užsakymą. Tai reiškia, kad klientai, planuodami savo veiklą, gali geriau numatyti savo siuntos gavimo laiką ir tokiu būdu sutrumpinti pristatymo ir užsakymo perdavimo laiką.  

E-selver_tellimuse jälgimine reaalajas-1

Bekontakčio perdavimo galimybė 

Be standartinės procedūros pasirašant, mes taip pat siūlome galimybę pristatymą nufotografuoti mobiliąja programėle. Tai reiškia, kad siuntų pristatymas gali būti dokumentuojamas nenaudojant popieriaus ir be fizinio kontakto. 

Atlikto darbo apžvalga  

Be to, ką jau minėjome anksčiau, darbo efektyvumo galimybėms padidinti galima peržiūrėti ir istorinius duomenis. Šiam tikslui galite sukurti įvairių ataskaitų, kuriose būtų kaupiama Jūsų verslo pobūdžiu pagrįsta informacija, pavyzdžiui, apie pravažiuotą kilometražą, išdirbtų valandų skaičių, priimtus aktus ir kt.  

Jei manote, kad toks sprendimas Jums gali padėti organizuoti savo darbą šiuo sudėtingu laikotarpiu, nedvejodami susisiekite su mumis. 

Beveik visa mūsų komanda šiuo metu dirba iš namų, tačiau yra pasiekiama internetu. Tai reiškia, kad mūsų verslas – nuo demonstracinių versijų parengimo iki paslaugų teikimo įrangos diegimo – šiuo metu didžiąja dalimi yra vykdomas kaip įprasta. 

{{cta(‘7a09d119-e44e-40a4-9956-14eb0bf26006’)}}

Related Articles