Uncategorized

Įgyvendinus efektyvią užduočių valdymo sistemą, padidėjo Green Wave produktyvumas

Taip kaip Uber ar Booking.com pakeitė taksi ar viešbučių paiešką, dabar pasitelkiant naują išmaniąją technologiją, galima smarkiai pakeisti įmonės užduočių vykdymo procesą.

Green Wave žalų sureguliavimo skyriaus vadovas Martin Netz rekomenduoja šį inovacinį sprendimą kitiems. „Ataskaitos iš mūsų darbuotojų dabar gaunamos automatiškai, o jas patikrinti yra daug lengviau. Informacija juda greičiau, todėl padidėjo mūsų galimybės greičiau reaguoti ir atlikti daugiau užduočių.“

Green Wave teikia žalų sureguliavimo ir 24 valandų per parą pagalbos paslaugas Baltijos šalyse ir visoje Europoje. 2015 metais buvo sureguliuota virš 10 000 žalų bei pasiūlyta įvairi pagalba daugiau nei 16 000 klientų Baltijos šalyse. Darbuotojai turi labai daug darbo ir užduočių, todėl proceso optimizavimas smarkiai padidina produktyvumą.

Užduočių vykdymo procesas

Green Wave gauna skambutį iš kliento atvykti ir patikrinti automobilį. Ši informacija perduodama žalų sureguliavimo specialistui, kuris važiuoja į įvykio vietą, apžiūri automobilio būklę, padaro nuotraukų ir užpildo ataskaitą. Ši informacija keliauja į biurą, kur kitas specialistas tvarko dokumentus. Kai kreipiasi kitas klientas, kartojamas tas pats procesas.

Prieš įgyvendinant Ecofleet sprendimą, ši informacija keliavo iš žmogaus žmogui. Instrukcijos buvo perduodamos telefonu. Nuotraukos buvo daromos skaitmeniniu fotoaparatu, dokumentus reikėjo perkelti į nešiojamąjį kompiuterį, prijungtą prie interneto, kad būtų įkeltos visos nuotraukos ir ataskaita. Ši archajiška sistema be abejo buvo lėta ir užėmė daug laiko, o Green Wave vadovybė aiškiai suprato, kad tai yra įmonės silpnoji vieta, kuri mažina produktyvumą. Jeigu būtų pakeistas žalų sureguliavimo procesas ir daugiau nei 10 000 žalų per metus būtų tvarkoma efektyviau, tai padarytų didelę įtaką įmonės produktyvumui ir pelnui.

Green Wave vadovai papasakojo visą procesą ir jo problemas Ecofleet verslo klientų vadybininkui. „Puiku, kad jie nebandė paprasčiausiai parduoti programinės įrangos, o stengėsi suprasti mūsų verslo procesą ir pasiūlė mums geriausiai tinkantį sprendimą“, sako žalų sureguliavimo skyriaus vadovas Martin Netz. „Gavome sprendimą, kuriuo galime naudotis planšetiniame kompiuteryje. Ecofleet sprendimo dėka nebereikalingi pokalbiai telefonu, skaitmeninis fotoaparatas, nešiojamas kompiuteris ir GPS navigacijos įrenginys.“

Ecofleet užduočių valdymas mobiliajame telefone

Ecofleet produkto vadovas Kalmer Karblane aiškina: „Pati sistema yra gana paprasta: kai biuro darbuotojas gauna naujos užduoties duomenis, jis įveda juos į Ecofleet interneto platformą ir priskiria konkrečiam asmeniui – pavyzdžiui galima ieškoti artimiausio laisvo darbuotojo. Tada žalų sureguliavimo specialistas išmaniajame telefone ar planšetiniame kompiuteryje gauna pranešimą apie naują užduotį ir gali vykti į įvykio vietą. Ten jis gali užpildyti paruoštą ataskaitą tiesiai išmaniajame įrenginyje, jei reikia, pridėti nuotraukas bei parašus, ir užbaigti užduotį. Visi šie duomenys tuojau pat yra siunčiami biuro darbuotojui, kuris iš karto imasi žalos tvarkymo – nebereikalingas rankinis darbas, toks kaip ataskaitų ir nuotraukų atvežimas į biurą ir jų perkėlimas į kompiuterį.“

„Daugybė kompanijų turi panašų užduočių vykdymo poreikį“

Ecofleet produkto vadovas Kalmer Karblane aiškina, kad daug įmonių turi panašių poreikių. „Pavyzdžiui liftų ar kitų technologijų techninės priežiūros specialistai, valymo ir pardavimo komandos galėtų palengvinti ir sukonkretinti savo darbo procesus. Sprendimas gali būti naudojamas subrangovų užduočių valdymui. Pagreitės informacijos perdavimas ir visa įmonė dirbs efektyviau. Šis teigiamas pasikeitimas taip pat suteiks daugiau laisvo laiko ir atneš daugiau pajamų.

Pažiūrėkite vaizdo įrašą, kuriame Green Wave pasakoja savo istoriją, kaip jiems pavyko padidinti produktyvumą.

Related Articles