Uncategorized

4 būdai kaip telematika gali pagerinti klientų aptarnavimą

Klientų pasitenkinimas dažnai neįtraukiamas į transporto parko valdymo technologijos privalumų sąrašą. Jo vietą dažnai užima akivaizdžiai į verslą orientuoti privalumai, tokie kaip didesnis vairuotojo saugumas, produktyvumas ir veiklos matomumas bei mažesnis transporto priemonių apgadinimas ir nelaimingų atsitikimų išvengimas.

Tačiau, pagal garsųjį Aberdeen Group’s 2008 m. pranešimą, klientų aptarnavimo pagerinimas įmonėms (73% respondentų) buvo pagrindinis veiksnys, paskatinęs įdiegti telematikos technologijas.

Respondentai vertina tai, kad klientų aptarnavimas priklauso ne nuo vieno kriterijaus, bet nuo daugelio jų kombinacijos. Iš tikrųjų, kiekvienas iš dažniausiai minimų privalumų turi teigiamą domino poveikį kitoms verslo sritims, įskaitant galutinį klientą.

Todėl naudinga perkelti dėmesį nuo į verslą orientuotos mąstysenos į orientuotos į klientą, apsvarstant kaip transporto parko valdymo programinė įranga gali būti geriausiai įdiegta jūsų organizacijoje.

Apžvelkime, kaip transporto parko kontrolė ir stebėjimas gali pagerinti atskirus verslo aspektus ir prisidėti prie klientų pasitenkinimo pagerinimo.

  1. Tiksli pristatymo informacija

Dėl beveik realiu laiku matomos transporto priemonių buvimo vietos, logistikos koordinatoriai paprašyti gali nedelsiant pranešti vairuotojų buvimo vietą. Tai pašalina tas gerai žinomas problemas, kai nepatenkintas klientas skambina skųstis, kad pristatymas jam buvo žadėtas anksčiau. Fleet Complete transporto kontrolė leidžia tiesioginį bendravimą tarp kliento ir sunkvežimio be tarpininko.

  1. Efektyvus išsiuntimas

Kitas stebėjimo realiu laiku privalumas yra galimybė matyti kur yra visi jūsų automobiliai vienu momentu. Tai reiškia, kad visada galėsite pasirinkti arčiausiai esantį ir patogiausią automobilį, reikalingą esamam darbui atlikti, taip sutrumpės reagavimo laikas, o klientai bus labiau patenkinti. Fleet Complete transporto kontrolė turi patogų įrankį tai padaryti. „Rasti artimiausią“ funkcija tiksliai rodo kaip toli yra jūsų vairuotojas nuo pasirinkto adreso bei kitų vairuotojų, esančių kaimynystėje.

  1. Pranešimai realiu laiku

Turėti tikslią pristatymo informaciją yra patogu, bet transporto kontrolės sistemos dar vienas didelis privalumas yra jos gebėjimas siųsti pranešimus elektroniniu paštu tiesiai klientui, kai tik transporto priemonė pasiekia nustatytą kelionės vietą. Daugelyje įmonių, tikslumas ir laikas yra esminiai dalykai, padedantys užtikrinti sklandų kasdienį darbą. Naudodami Fleet Complete transporto kontrolę galėsite nustatyti „zonas“, kurias pasiekus klientas gaus elektroninį pranešimą. Galbūt jie norės būti informuoti, kai vairuotojas pakeliui paims siuntą arba norėsite pranešti, kai būsite 10 km atstumu iki galutinės vietos.

  1. Atsakingas pristatymas

Fleet Complete užduočių valdymo programėlė leidžia vadovams tiksliai suplanuoti darbus bei užtikrinti, kad jie bus atlikti per nustatytą laiką.  Tai reiškia, kad vairuotojai yra atsakingi už jūsų prekių pristatymą laiku. Maršruto atvaizdavimas ir kelionės ataskaita yra kaip pristatymo įrodymas, kuris yra naudingas, kai prekės yra pristatomos ne darbo valandomis arba, kai jūsų klientų nėra.

Related Articles