Uncategorized

3 būdai pritaikyti savo verslą pristatymui į namus

Ar norėtumėte kuo greičiau sukurti pristatymo į namus paslaugą? Šie sprendimai Jums neabejotinai padės!

Daugelis verslų, įskaitant barus, kavines ir kitas mažas bei vidutinio dydžio įmones, šiuo metu yra priversti sparčiai keisti taktiką, sukurdami pristatymo į namus paslaugą, kad COVID-19 protrūkio metu galėtų išlaikyti turimą verslo poziciją. Esant tokioms aplinkybėms, klientai pas Jus atvykti negali, taigi Jūs turite keliauti pas juos ir šiam tikslui Jums prireiks nuotolinės valdymo sistemos, kurioje žingsnis po žingsnio organizuojama visa logistika bei mažinamas bendravimas akis į akį.

Prisitaikyti prie naujos situacijos gali būti nemenkas iššūkis. Jūsų laukia daugybė naujų užduočių: kaip suderinti savo verslą su socialinio atsiribojimo reikalavimais ir nurodymais likti namuose? Kaip aprėpti didėjantį pristatymų į namus skaičių, turint tik saujelę vairuotojų? Kaip sekti, ar vairuotojas laisvas ir kur jis yra? Ar vairuotojų pasirinkti maršrutai yra neefektyvūs arba netinkami?

Esant tokioms aplinkybėms, Jums reikia pristatymo sprendimų, kurie maksimaliai padidintų nuotoliniu būdu dirbančio personalo matomumą ir užtikrintų operacijų efektyvumą, padėdami atlikti daugiau darbo, samdant mažiau žmonių. Šioje situacijoje telematika gali būti didžiulis pranašumas. Priklausomai nuo Jūsų vykdomo verslo ir pristatymo operacijų sudėtingumo, ieškodami valdymo įrankio, turite įvairių pasirinkimų: nuo paprastų išmaniųjų programėlių iki pažangiausių programinės įrangos platformų, apimančių sudėtingesnę logistiką.

1. Derinkite užsakymus su vairuotojų prieinamumu

Užduočių valdymo programėlė yra paprastas būdas vykdyti vietines pristatymo paslaugas ir atlikti užsakymus, kai tik jie gaunami. Ši mobilioji programėlė yra nesudėtingas komandos valdymo sprendimas, pasižymintis paprastų užduočių paskyrimo ir stebėjimo galimybėmis.

Kai darbuotojai prisijungia prie programėlės, Jūs gaunate informaciją, kur jie yra ir kas yra pasirengęs naujam užsakymui. Tokiu būdu Jūs galite greičiau susisiekti su savo darbuotojais, o jiems nebereikia kaskart grįžti, registruotis ir aiškintis, kur pristatyti kitą užsakymą.

Perėję prie skaitmeniniu būdu tvarkomų užsakymų, taip pat sutaupysite daug laiko administravimui, supaprastinsite, pavyzdžiui, sąskaitų faktūrų išrašymo ir darbo užmokesčio apskaitos procesus. Naudokite programėlę užduočiai su visa reikalinga informacija sukurti ir išsiųskite ją visiems pasiekiamiems darbuotojams, kurie taip pat turi šią programėlę savo telefonuose. Programėlėje jie gali priimti arba atmesti užduotį, priklausomai nuo to, ar jie tuo metu vykdo kitą pristatymą.

Priėmus užduotį, jos būsena bus pakeista į „Vykdoma“, nurodant laiką ir vietą, kurioje yra vairuotojas. Laikas ir vieta taip pat registruojami, kai užduotis jau atlikta. Tuomet galėsite pranešti klientams apie tai, kad jų užsakymas pristatytas.

Taigi Jūsų vairuotojas yra laisvas ir gali imtis naujos pristatymo užduoties. Tuo metu programėlė Jums rodys tuos užsakymus, kuriuos dar reikia priskirti, tuos, kurie šiuo metu yra vykdomi, ir tuos, kurie jau įvykdyti. Tai padės Jums matyti visą vaizdą ir greitai derinti veiksmus su darbuotojais.

FC+Tasks

Norite sužinoti daugiau apie Užduočių valdymo programėlę ir jos pritaikymą jūsų verslui? Palikite mums savo kontaktus!



 

2. Viską maksimaliai automatizuokite

Nors Užduočių valdymas yra puikus būdas paprastai valdyti pristatymo procesus, tačiau GPS autoparko stebėjimas leidžia žengti dar didesnį žingsnį, naudojantis automatiniais pranešimais, transporto priemonių būsenos informacija realiu laiku, maršrutų, kuro bei darbo veiklos optimizavimu, kad Jūsų bendrovė savo veiklą vykdytų kuo taupiau.

Jei pristatymo paslaugos užduočių vykdymas apima daug rankinio darbo, Jums reikia galimybės tai stebėti nuotoliniu būdu, be to, turėtumėte automatizuoti kuo daugiau procesų. Nesvarbu, ar šie procesai maži ar dideli – įtakos turi viskas, ypač jei negalite sau leisti samdyti papildomų darbuotojų.

Naudodami autoparko valdymo programinę įrangą galite stebėti savo vairuotojus, prižiūrėti jų tvarkaraščius bei tuo pat metu greitai ir efektyviai reaguoti į klientų užsakymus – visa tai atliksite kompiuterio ekrane ar mobiliajame įrenginyje. Pasitelkdami mobiliojo stebėjimo funkciją, galėsite realiuoju laiku stebėti visų transporto priemonių veiklą viename internetiniame žemėlapyje.

FC+sistema

Kai reikalinga neatidėliotina pagalba, galite žymiai sutrumpinti reagavimo laiką, rasdami arčiausiai reikiamos vietos esantį darbuotoją. Be to, optimizavę maršrutus ir gaišdami mažiau laiko, sutaupysite iki 12 % kuro sąnaudų.

Nustatykite taisykles ir automatinius pranešimus, suaktyvinamus vairuotojams įvažiavus į konkrečią vietą arba paskirties tašką, kad apie atvykusią siuntą klientui būtų pranešta net neskambinant į duris. Gaukite GPS ir laiko žymas kaip pristatymo klientui patvirtinimą, neprašydami kliento pasirašyti.

Geriausia, kad visą darbo komunikaciją ir įrašus galite tvarkyti vienoje debesų kompiuterijos pagrindu veikiančioje sistemoje. Joje taip pat galite prižiūrėti sąskaitas faktūras bei darbo užmokesčio apskaitą, sudaryti išsamias ataskaitas, o prireikus ir pasiekti duomenų istoriją.

Be to, turėdami prijungtus įrenginius savo transporto priemonėse, galėsite užtikrinti savo turto saugumą ir darbuotojų atskaitomybę. Kurkite autoparko veiklos ataskaitas, remdamiesi faktiniu transporto priemonės naudojimu, ir peržiūrėkite transporto priemonės variklio duomenis, kad žinotumėte, kada, kaip ir kur transporto priemonė naudojama – dieną ar naktį. Tai taip pat padės greičiau susigrąžinti turtą vagystės atveju ar palikus transporto priemonę ne jai numatytoje vietoje.

Norite sužinoti daugiau apie transporto kontrolės pritaikymą jūsų verslui? Palikite mums savo kontaktus!



 

3. Gaukite profesionalią pagalbą

Jei versle jau naudojatės įdiegtomis sistemomis, tačiau reikia jas modifikuoti, kad galėtumėte reaguoti į tam tikrus COVID-19 protrūkio sukeltus pokyčius, Jums pravers individualus sprendimas, sukurtas profesionalias paslaugas teikiančios komandos. Tokių profesionalų specializacija – individualiai pritaikyti sprendimai ir integracijos, skirti objektų aptarnavimui vykdyti bei mobiliajai darbo jėgai ir ištekliams valdyti.

Nesvarbu, ar Jums reikia sukurti unikalią programėlę, tvarkyti užsakymus, tam skiriant kelias sekundes ir įvedant kuo mažiau duomenų, pritaikyti informacinį skydelį prie suplanuotų maršrutų ar sukurti laiko planavimo (ETA) pultą (skirtą stebėti kelis maršrutus, jų būklę, maršruto užbaigtumo procentą ir eismo sąlygas kelyje) – jie viskuo pasirūpins.

Tai Jums padės greičiau prisitaikyti prie susidariusios situacijos ir pagelbės atliekant svarbiausias operacijas. Būtinai peržiūrėkite specialius naujiems klientams skirtus „Profesionalių paslaugų“ sprendimų pasiūlymus, kurie buvo sukurti siekiant palengvinti naujų klientų atsiskaitymus.

Norėdami gauti daugiau informacijos apie mūsų teikiamas paslaugas ir sprendimus, padedančius bendrovėms prisitaikyti prie COVID-19 protrūkio ir su juo susijusių apribojimų, apsilankykite „Fleet Complete“ pristatymo paslaugų puslapyje, o norėdami sulaukti mūsų skambučio palikite .savo telefono numerį ir mes su jumis susisieksime:



 

 

Related Articles