Uncategorized

Kaip lengvai paskirstyti užduotis ir stebėti jų vykdymą?

Yra daug programėlių, skirtų darbams ir projektams valdyti, o mes siūlome paprastą įrankį, leidžiantį patogiai paskirstyti užduotis ir stebėti rezultatus.

Fotolia_106220425_L_with_task_tracker-1

Ne visi verslai dirba pagal sudėtingus grafikus ir ne visi naudoja verslo valdymo ar apskaitos programas. Kai kuriems reikia paprasto užduočių stebėjimo įrankio, padedančio paskirstyti ir sekti nedideles užduotis ir padedančio išvengti darbo su popieriniais dokumentais ir skambučių.   

Skaitmenizavimas valdo! Norime jums pristatyti nedidelį pagalbininką – Užduočių valdymo sprendimą, skirtą ieškantiems paprasto ir prieinamo kasdienių užduočių tvarkymo sprendimo.

Šis sprendimas tinka bet kokiam mažam ir vidutiniam verslui, pavyzdžiui remonto, santechnikos ar elektros darbų verslui, startuoliui, maitinimo paslaugų ar apželdinimo įmonei, techninės priežiūros skyriui, turto valdymo įmonei ir pan.

Kaip ir viskam, tam yra programėlė!

Tai yra prieinamas sprendimas užduočių perdavimui ir valdymui, padedantis paskirti užduotį tinkamiausiam darbuotojui: technikui, vairuotojui ir pan. Tuo pačiu, tai lyg darbo laiko apskaitos kortelė, leidžianti darbuotojams registruotis atėjus į darbą ir išeinant iš jo, pažymėti pertraukos laiką, patvirtinti, kad užduotis yra baigta. 

Jūs galėsite:

  • Greičiau perduoti informaciją darbuotojams ir gauti informaciją iš jų;

  • Išvengti darbo su popieriniais dokumentais;

  • Išvengti bereikalingo apsilankymo biure;

  • Pagreitinti užduočių vykdymo procesą;

  • Sekti apmokestinamą laiką.

Skamba gerai? Skaitykite toliau – papasakosime, kaip veikia programėlė bei pateiksime realių pavyzdžių.

Kaip tai veikia?

Labai paprastai. Galaxy S9_DARK_v2

Programėlėje susikuriate užduotis su visomis detalėmis, kurių jums reikia – jūs esate viršininkas – ir matote, kas iš jūsų darbuotojų dirba – jie turės Užduočių valdymo sprendimo programėlę savo telefonuose ir galės pažymėti, kad dirba.

Jūs iš karto matysite prie kokių užduočių jie dirba ir kokia yra darbo eiga – jie gali pradėti, nutraukti, sustabdyti ir pabaigti užduotį programėlėje. Galite matyti, kas laisvas atlikti užduotį, priskirti užduotį. Galite net priskirti ją sau.

Darbuotojai registruosis pradėję ir baigę darbą, pažymės pertraukos laiką nuotoliniu būdu, o jūs viską galėsite matyti – tai yra kaip darbuotojų darbo laiko apskaitos kortelė.

Jūsų darbuotojų komanda gali priimti arba atmesti užduotis, priklausomai nuo to, ką jie dirba tuo metu ir kada jie baigs. Atmestos užduotys bus pažymėtos, kad galėtumėte jas dar kartą priskirti vėliau. Kai darbuotojas priima užduotį, matysite GPS žymą, rodančią, kur užduotis buvo priimta ir kur buvo baigta.

Tai taip pat naudinga geresniam jūsų klientų lūkesčių valdymui – jie bus patenkinti ir greičiausiai kitą kartą vėl rinksis jūsų paslaugas.

Pabaigę užduotis, darbuotojai jas pažymi kaip „Atliktas“.

Programėlės pagrindiniame ekrane yra trys langeliai: laukiama, vykdoma ir atlikta; galite lengvai naviguoti tarp langelių ir matyti, kas darbotvarkėje yra šiandien, kitą savaitę, kitą mėnesį. 

Taip turėsite daugiau laiko atlikti kitus darbus bei tiksliau apskaičiuoti darbo užmokestį už išdirbtą laiką, skaitmenizuoti darbų ataskaitas.

Pagrindiniai šio sprendimo privalumai:

  • Nebereikia popierinių dokumentų;

  • Greičiau apsikeičiama informacija;

  • Galima sekti siuntas;

  • Užduoties laiko ir progreso stebėjimas;

  • Žinojimas, kas yra pabaigta.

Norite užduočių valdymo sprendimo? Palikite mums savo kontaktus!



Tikri pavyzdžiai

Apžvelgėme, kaip tai veikia, dabar apžvelkime tikrus pavyzdžius.

Mažos įmonės

Tarkime, turite naują verslą, pradedate su maža komanda, didžiąją laiko dalį dirbančia už biuro ribų arba dirbate vienas. Turite daug užsakymų ir mažai darbo jėgos, jums reikia optimizuoti veiklą, kad paslaugas atliktumėte greitai, per minimalų laiko tarpą.

Jums reikia perduoti užsakymų informaciją savo mobiliai komandai kaip įmanoma greičiau arba priskirti sau bei tiksliai registruoti apmokestinamą laiką klientams bei darbuotojų išdirbtą laiką darbo užmokesčio apskaičiavimui.

Su užduočių valdymo programėle iš karto matysite kas gali atlikti ir lengvai priskirsite atsiradusias užduotis. Jeigu jūsų komanda turės papildomų prašymų atliekant užduotį, jie galės tai pridėti prie savo užduočių ir lengvai tai atlikti. Jiems nereikės skambinti, nes jūs viską matysite programėlėje su GPS žyma, rodančia laiką ir vietą. 

Tradesman looking at his mobile phone smiling.-1

Nuotoliniai darbuotojai

Tarkime, dirbate elektros paslaugų ar statybų versle ir turite nuotolinių darbuotojų. Jūsų komanda pradeda darbo dieną, kai išvyksta iš namų ir jie dirba būdami kelyje. Jums reikia žinoti tikslų laiką, kada jie pradėjo savo pamainą ir kada jie baigė dirbti.

Darbuotojai gali prisijungti prie programėlės ir pažymėti, kada jie pradeda darbą. Taigi jūs turėsite tikslų būdą sekti apmokestinamą laiką, užtikrinti darbuotojų atskaitomybę ir turėsite veiksmų įrodymus klientams ir vadovams.

Programėlė yra labai lanksti ir patogi darbuotojams – ją galima turėti mobiliuosiuose prietaisuose. Viską galima valdyti išmaniajame telefone ar planšetėje, net ir nebūnant ofise.

Dabar galėsite greičiau dalytis informacija ir paskirstyti užduotis. 

Rangovai ir dalijimasis automobiliais

Tarkime,  jūsų įmonėje darbuotojai dalijasi automobiliais ir jums reikia stebėti kada yra naudojami automobiliai ir kas juos naudoja, kai yra vykdomi pristatymai arba vyksta susitikimai su klientais.

Su Užduočių valdymu jūs ar jūsų darbuotojai gali sau prisiskirti automobilius, pažymėdami, kuris automobilis yra naudojamas ir kiek laiko.

Jeigu samdote rangovus ir laikinus darbuotojus konkretiems darbams ir projektams, jums reikia žinoti jų apmokestinamą laiką, nuvažiuotus kilometrus ir kokie darbai yra pabaigti. Užduočių valdymas yra puikus būdas matyti ką jie dirba, kada pradėjo ir kada baigė. 

Skamba gerai. Kaip aš galėčiau gauti Užduočių valdymo sprendimą? Palikite mums savo tel. nr. ir mes su jumis netrukus susisieksime.



Related Articles